Kariera

Abema Systemy Prezentacyjne (www.abemaav.pl / www.ekrany.pl) działa na rynku sprzętu audiowizualnego od 2001 roku. Specjalizujemy się w kompleksowym przygotowywaniu i realizacji projektów zlecanych przez instytucje publiczne, podmioty gospodarcze, a także prywatnych inwestorów. 

 Aktualnie z uwagi na dynamiczny rozwój poszukujemy pracowników na stanowisko:

 

INSTALATOR SYSTEMÓW AV

Forma zatrudnienia: elastyczne formy zatrudnia, płatny staż.

Miejsce pracy:
Kraków

Opis stanowiska:

  • Wdrażanie i instalowanie systemów audiowizualnych i sieci LAN,
  • Programowanie i konfiguracja urządzeń,
  • Kontrola powykonawcza,
  • Prace serwisowe,
  • Montaż okablowania i drobne prace budowlane (również na wysokości pow. 3m),
  • Wsparcie projektowe. 

Wymagania:

  • Uprawnienia SEP do 1KV
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Zainteresowania tematyką nowych technologii i podstawowa znajomość branży audio-video,
  • Kreatywność, silna motywacja do pracy i umiejętności działania pod presją czasu,
  • Zdolność szybkiego uczenia się i chęć ciągłego poszerzenia wiedzy,
  • Dobra organizacja pracy, samodzielność oraz komunikatywność,

Oferujemy:

  • Stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o wyrobionej renomie na rynku,
  • Atrakcyjne warunki pracy oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji – uczestnictwo w szkoleniach branżowych wewnętrznych i dedykowanych,
  • Dostęp do najnowszych technologii AV,
  • Udział w realizacji ambitnych projektów.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz ze zdjęciem, oraz listu motywacyjnego na adres: rekrutacja@abemaav.pl

 

z dopiskiem: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

Background vector created by Freepik

Sklep internetowy od home.pl